Logo projekta
eTwinning projekt: Pythagorean Theorem Day
O PROJEKTU
Projektom inicijalno započinje obilježavanjem Dana Pitagorinog poučka 16. 12. 2020., no osim samog obilježavanja, projekt uključuje brojne i različite aktivnosti povezane s Pitagorom te primjenom Pitagorinog poučka.
U projektu sudjeluju učenici osmih razreda naše škole te zainteresirani učenici 6. razreda pod mentorstvom Mirele Puškarić, prof. matematike i informatike.
This is a project by which we are marking Pythagorean Theorem Day that is going to be celebrated on 16th December, 2020.
Beside that celebration, our students are going to learn much about Pythagora himself and his associates and about applications of Pythagorean theorem.
CILJEVI
Students are going to:
- learn more about Greek Mathematics
- learn more about Pythagora and his associates
- learn to use and apply Pythagorean Theorem in various sciences as well as in real life situatuions
- communicate with their peers
- work together with their peers
- learn to use ICT in presenting their work
RADNI POSTUPAK
- assemble a team of teachers and students
- have a brief work on a project's logo
- explore about Pythagoras life
- explore about Pythagorean Theorem (use and applications)
- organize The Evening of Mathematics with main theme: Pythagorean Theorem
- make postcards
- exchange greeting postcards for Pythagorean Theorem Day with partners (virtually)
- celebrate Pythagorean Theorem Day (16/12/2020)
- continue exploring about Greek Mathematics combined with Greek Phylosophy and Antic schools
- assemble all students work virtually and alive through exhibitions
- present work publicly in school
OČEKIVANI REZULTATI
We are planning to provide public access to main pages of our Twinspace.
1. IZRADA PROJEKTNOG LOGA - LOGO NATJEČAJ:
2. MOJ EGIPATSKI TROKUT
- Zadatak je bio vrpcu/uže podijeliti na 12 jednakih dijelova. Pričvrstiti za tvrdu podlogu i tako dobiti egipatski, pravokutni trokut.
- Potom napraviti prezentaciju u kojoj će biti opisan tijek izrade.
- Navesti poneku povijesnu crticu iz života samog Pitagore.
- Opisati razliku između egipatskog i indijskog trokuta.
- Provesti istraživanje kroz online upitnik, na uzorku od 20 do 30 odraslih osoba kojim će se provjeriti - sjećaju li se odrasli Pitagorinog poučka i u kojoj mjeri.
- U nastavku se nalaze primjeri radova samo nekih učenika premda je broj radova nemjerljivo veći.
Učenički rad 1
Klikni na sliku za prikaz kompletnog rada ili otvori ovdje.
Učenički rad 2
Klikni na sliku za prikaz kompletnog rada ili otvori ovdje.
Učenički rad 3 - isječak
Klikni na sliku za prikaz cjelovitog rada ili otvori ovdje.
3. MOJ PRAVOKUTNI TROKUT
Zadatak je bio modelom predočiti Pitagorin poučak tj. nacrtati i konstruirati kvadrate nad stranicama pravokutnog trokuta te računski pokazati odnose.
Učenički rad 1
Učenički rad 2
Učenički rad 3
Učenički rad 4 Učenički rad 5
Učenički rad 6 Učenički rad 7
Učenički rad 8 Učenički rad 9
Učenički rad 10 Učenički rad 11
Učenički rad 12 Učenički rad 13
4. SPIRALA DRUGOG KORIJENA
Zadatak: Izradi spiralu i udahni joj život!
Učenički rad 1
Učenički rad 2
Učenički rad 3
Učenički rad 4
Učenički rad 5
Učenički rad 6
Učenički rad 7
Učenički rad 8
5. IZRADA GEOMETRIJSKOG TIJELA
Zadatak: učenici izrađuju, svatko svoje geometrijsko tijelo - koje služi kao nastavno sredstvo pri obradi matematičkih cjelina - TOČKE PRAVCI I RAVNINE U PROSTORU TE GEOMETRIJSKA TIJELA.
VRHOVI - 3D PRINTER (učenički rad)
6. IZ MREŽE U TIJELO PA NATRAG
TJEDAN:CRVENI
18.11.2024.- 22.11.2024.
pogledajte - OVDJE
RASPORED
ZVONA
0. SAT | 7:15 | - | 8:00 |
1. SAT | 8:00 | - | 8:45 |
UŽINA | 8:45 | - | 9:00 |
2. SAT | 9:00 | - | 9:45 |
UŽINA | 9:45 | - | 10:00 |
3. SAT | 10:00 | - | 10:45 |
4. SAT | 10:50 | - | 11:35 |
5.SAT | 11:40 | - | 12:25 |
6. SAT | 12:30 | - | 13:15 |
RUČAK | 13:15 | - | 13:30 |
7.SAT | 13:30 | - | 14:15 |
8. SAT | 14:20 | - | 15:05 |
9. SAT | 15:10 | - | 15:55 |
10. SAT | 16:00 | - | 16: 45 |
11. SAT | 16:50 | - | 17:35 |
pogledajte ovdje
RADNO VRIJEME ŠKOLE
OSNOVNA ŠKOLA ZAPRUĐE
naše posebnosti
KLIKNI NA ILUSTRACIJU
ZA UVEĆANI PRIKAZ.