preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zapruđe Zagreb

European Citizenship - Mobilnosti

Međusobni susreti


Do sada  su realizirana četiri susreta izvan zemlje. (veljača 2019.)


  1. Prvi, uvodni susret učitelja u Finskoj (u prosincu 2017.) na kojemu je prisustvovalo troje učitelja Škole i ravnateljica. Tema je susreta bila je Inovativni pristupi učenja i poučavanja uz korištenje tehnologije te CLIL metoda, a realizirala se kroz različite posjete školama i institucijama koje se bave poučavanjem različitih dobnih skupina, kroz formalne i neformalne oblike učenja (posjete osnovnim i srednjim školama, fakultetima, udrugama i dr.).

 


 

  1. Drugi susret je uključivao susret učitelja i učenika u Španjolskoj (u travnju 2018.). Putovalo je četvero naših učenika u pratnji profesorice matematike i fizike te školskog pedagoga. Tema susreta je bila Demokracija, a realizirana je kroz unaprijed pripremljene prezentacije učenika na temu provođenja demokracije u zemlji i školi. Ideja je da učenici prilikom takvih susreta u internacionalnim timovima diskutiraju, bave se određenom problematikom i izazovima te zajednički pronalaze najbolja rješenja. Učenici su svim zadatcima pristupili  vrlo odgovorno, pokazali visok stupanj motiviranosti i angažmana te nas uspješno predstavljali kao školu te zemlju.

 

 


 

  1. Treći susret uključivao je susret učenika i učitelja u Mađarskoj (listopad 2018.). Putovalo je četvero naših učenica u pratnji tri profesorice -hrvatskog jezika, matematike i glazbene kulture. Tema susreta je bila Interkulturalnost, a realizirana je kroz unaprijed pripremljene aktivnosti - prezentacija nacionalnog instrumenta (lijerica) i plesa Linđo, prezentaciju te obradu nacionalnih bajki (Ježurka ježić), tradicionalne sportske igre (Leti, leti, Crna kraljica), pjevanjem Ode radosti, izrade zajedničkog Eropean Citizenship kalendara i drugih aktivnosti. Učenice su svim zadatcima pristupile vrlo odgovorno, pokazale visok stupanj motiviranosti i angažmana te nas uspješno predstavljali kao školu te zemlju i pri ovom susretu.

 

 


 

  1. Četvrti susret je susret učitelja u Njemačkoj (veljača2019.). Ovom su susretu prisustvovale dvije profesorice naše škole - profesorica hrvatskog jezika te profesorica matematike i fizike. Riječ je o transnacionalnom sastanku na kojem se diskutiraju, analiziraju i evaluiraju svi projektni koraci i zadaće koje je kroz projekt potrebno ostvariti. Također se usuglašavaju i dogovaraju sve daljnje projektne aktivnosti.

 

 


 

5. Susret učenika u Estoniji održao se od 19. do 24. svibnja 2019. g.

Četvero učenika naše škole je u pratnji dvije profesorice posjetilo grad Tallinn te partnersku Kaapa školu u mjestu Võru, na jugoistoku Estonije. Glavna tema ovog susreta je bila Digitalna i medijska pismenost učenika. Upoznavanje Estonije, započelo je upoznavanjem glavnog grada Tallinna. Posjetili smo vrlo dojmljive Bastion prolaze, Estonski parlament - Riigikogu te obišli staru gradsku jezgru i njezine glavne znamenitosti.

Putovanje smo potom nastavili prema mjestu u kojem se nalazi naša partnerska škola Kääpa Põhikool. Različite aktivnosti pratile su tjedan susreta šest partnerskih zemalja. Najprije smo kroz organizirano učeničko vođenje upoznali školu i doznali ponešto o obrazovnom sustavu Estonije te načinu organizacije nastave i jednog uobičajenog estonskog školskog dana.

Nakon toga započele su učeničke radionice. Učenici svakog tima pripremili su sadržaj za vođenje jedne radionice na temu Digitalne pismenosti i komunikacije pa je tako tim učenika iz Španjolske prezentirao temu Fake news, jednako kao i učenički tim iz Njemačke (pod imenom Flat earth vs. round earth). Finski su učenici održali radionicu Cyberbullying, tim učenika iz Estonije - IT for education and life, a naš, hrvatski tim je održao radionicu pod nazivom e-World: Digital footprint. Radionice su se pokazale vrlo uspješnim i dobrodošlim sadržajem zbog same tema, ali i iskustva vrlo ozbiljnog vođenja te suradnje internacionalnih timova, interaktivnom prezentacijom različitih tema.

Prije samog susreta, učenici su imali zadatak napraviti Digitalnu razglednicu svoje škole. Erasmus tim učenika naše škole pripremio je digitalnu razglednicu, a istu su djeca jedni drugima prezentirala na susretu.

Posjetili smo i sveučilišni grad Tartu, gdje su učenici upravo zbog spomenute teme doživjeli iskustvo posjeta Future room-u. Osim toga posjetili smo i iznimno dojmljiv Nacionalni muzej Estonije u kojem su djeca u timovima imali organizirani radionički obilazak. U predviđenom vremenu su uz stručno vodstvo, timski pripremili poster koji je uključivao rješavanje određenih zadataka pri prolasku kroz interaktivni muzej, na zadanu temu. Učenici našeg tima izabrali su temu Odjeća kroz povijest, a smisao je bila usporediti osobitosti i pronaći sličnosti sa svojom zemljom. U gradu Tartu smo imali priliku iskusiti i vožnju jedinstvenim drvenim brodom. Riječ je o drvenom trgovačkom plovilu - teglenici Jõmmu, kakve su Estoniji plovile unutrašnjim vodama više od 600 godina - od 14. do sredine 20. stoljeća - čime su uvelike pridonijele boljitku nekoliko estonskih gradova, posebno Tartua. 

Učenici su također imali zajedničke sportske susrete, organizirani posjet najvišem vrhu zemalja Baltika (318 m) - Suur Munamägi koji se nalazi u Estoniji. Obišli smo i prekrasno rekreacijsko područje – Meenikunno bog u kojem uživate u šetnji stazama s kojih se mogu vidjeti uobičajene biljke močvara, niz različitih vrsta tresetne mahovine raznih boja te raznovrsno drveće tipično za Estoniju, ponajviše šume breze.Učenici su bili smješteni u obiteljima svojih domaćina što je značilo dodatnu mogućnost za upoznavanjem  kulture, običaja i načina života stanovnika Estonije.

Zahvaljujemo našim malim i velikim estonskim prijateljima na jednom divnom iskustvu susreta! heart


 

6. Susret učitelja u Hrvatskoj

U rujnu, od 22. do 27. rujna 2019. g., naša je škola bila domaćin sedmodnevnog susreta učitelja svih zemalja partnera - Estonije, Finske, Španjolske, Njemačke, Mađarske i Hrvatske.

Uz održavanje projektnih sastanaka na kojima se analiziraju dotadašnje projektne aktivnosti te dogovaraju smjernice za nastavak, tema ovog susreta bazično je bila - Socijalna osjetljivost i dijalog.

U cilju ispunjenja projektnih ciljeva, u Ministarstvu znanosti i obrazovanja organizirali smo cjelodnevno događanje pod nazivom Help, suport, include - integration practice in Croatia. Brojni gosti uspješno su prezentirali sadržaj kojim smo nastojali pokazati kakva je praksa pri radu s različitim skupinama djece i mladih kroz aktivnosti različitih institucija, a posebno briga o najranjivijim skupinama te napose, skupinama tražitelja međunarodne zaštite i pomoći.

Sljedeći gosti i teme bili su dio spomenutog događanja:

  1. Ministarstvo znanosti i obrazovanja: Obrazovni sustavu u Republici Hrvatskoj, međuinstitucionalna suradnja i reformski procesi
  2. Gradski ured za obrazovanje: Uključivanje djece tražitelja međunarodne zaštite u školski sustav
  3. Hrvatski zavod za zapošljavanje: Profesionalno usmjeravanje učenika djece i mladih te mjere aktivne politike zapošljavanja usmjerene mladima
  4. OŠ Gustava Krkleca: Djeca azilanti u osnovnoj školi - primjeri dobre prakse
  5. Udruga AreYouSyrious/volonterski centar Zagreb: Iskustva rada i podrška izbjeglim osobama
  6. Udruga Plavi telefon: Predstavljanje savjetovališta za djecu, mlade i njihove obitelji kroz rad udruge i različite projekte usmjerene ka djeci
  7. Udruga JFF - predstavljanje rada udruge koja kroz organiziranje Festivala tolerancije te drugim umjetničkim programima i projektima radi na razvoju tolerantnog društva, sprječavanju diskriminacije, rasizma, kršenju ljudskih prava posebno manjinskih skupina.
  8. Gledanje kratkog filma u VR tehnici - iskustvo života u izbjegličkom kampu kroz perspektivu jedne djevojčice

Osim ovog tematskog dana, s istim ciljem, organizirali smo i posjet SOS Dječjem selu Lekenik gdje smo dobili detaljan uvid u način života, rada djece i odraslih – korisnika ovog vida pomoći.  Imali smo priliku, kroz vrlo dojmljive prezentacije svih suradnika, čuti o svim aktivnostima i sustavu podrške koje zaposlenici provode samostalno ili u suradnji s ostalim institucijama, udrugama te različitim volonterima. Tom smo prilikom, djecu koja žive u samom selu pozvali da budu naši gosti na Večeri znanosti koju organiziramo u prosincu. Unaprijed se veselimo ovom susretu!

U tome tjednu učenički timovi su vođenom turom te prezentacijom, gostima pokazali prostor te nastavni proces jednog uobičajenog školskog dana. Posebno, organizirali smo detaljnije informiranje i upoznavanje s načinom rada s djecom s raznolikim poteškoćama, kroz rad stručne službe te model asistenata u nastavi.

Gosti su imali priliku upoznati i ponešto iz povijesti i kulture našeg grada i zemlje kroz organizirano vođenje gradom te posjet otoku Krku. Razlog odabira otoka Krka jest upoznavanje s glagoljicom kao uvod u radionicu održanu u školi, zadnjeg dana susreta. Riječ je o radionici Mala glagoljaška tiskara na kojoj su sudionici ukrašavali drvene kutijice slovima glagoljice, izrezivali slova iz krumpira te otiskivali pojedine uzorke. Na otoku Krku gosti  su obišli otočić Košljun, farmu smilja, Jurandvor, Bašku i Vrbnik.

Osim Male glagoljaške tiskare, u školi je održana vrlo uspješna Glazbeno-plesna radionica u suradnji učenika i prof. glazbene kulture gdje su se gosti mogli upoznati s tradicijskom glazbom i plesom te čak naučiti poneke plesne korake.

Učenici i njihove voditeljice – profesorice hrvatskog jezika i književnosti, su učenike pripremile za vrlo zanimljiv prikaz rada školskog Debatnog kluba te pokaznu debatu na engleskom.

U školskom vrtu  - Vrtogradu taj je tjedan zasađeno i Drvo prijateljstva kao simbol međusobne povezanosti i zajedništva koje će trajno ostati u našem vrtu.

Erasmus+ Friendship Tree

Sudionici susreta bili su vrlo zadovoljni ovim posjetom našoj zemlji što zbog same njezine ljepote, što zbog bogatog i raznolikog sadržaja pripremljenog za ovaj susretcsuradnjom mnogih zaposlenika te učenika Škole. heart

Prilikom projektnih sastanaka učitelja, bilo je puno riječi i o načinu organizacije te provedbe posljednjeg projektnog susreta, koji nas krajem ožujka očekuje u Njemačkoj te Belgji. 


 
 

SRETAN ROĐENDAN

 

Koliko je sati?


   

OŠ Zapruđe


TJEDAN: PLAVI 

 kombinirana nastava
u učionici i na daljinu 

1.06.2020.- 05.06.2020.


RADNO VRIJEME ŠKOLE



OSNOVNA ŠKOLA ZAPRUĐE

 

RASPORED

  ZVONJENJA

      pogledajte  ovdje.


 

 
 
 
 
Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školske Facebook grupe
Edukativni programi

Program je osmišljen za djecu u dobi od 4 do 13 godina. Potiče njihov mentalni razvoj, i to na zabavan način. 

ALOHA Mental Arithmetic povećava inteligenciju djece zahvaljujući edukacijskom programu temeljenom na tri ključne točke: računanje abakusom, mentalna aritmetika i didaktičke igre.

 

Pogledajte Video

 


 

Centar stranih jezika Angla svojim polaznicima, djeci i odraslima, nudi sve vrste verficiranih tečajeva, od programa općeg i poslovnog jezika pa sve do individualnih tečajeva.

 

Angla na Facebooku 

 


 

Čitajmo online!

e-Lektire

 

e-enciklopedije

 

 

e-knjižnica

 

Hrvatski pravopis

Preventivni programi

Program mlijeka u školama

 

Šema školskog voća

 

Centar za poremećaje hranjenja

Home

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Zapruđe Zagreb / Meštrovićev trg 8a, HR-10000 Zagreb / os-zaprudje-zg.skole.hr / ured@os-zaprudje-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju