Što je eTwinning?
eTwinning je zajednica škola u Europi.
eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta,
Više doznajte ovdje.
Na koji je način naša škola uključena u eTwinning projekte?
- Ideja o uključivanju u eTwinning projekte započela je odavno, a formalizirana je kroz uspješno apliciranje na različite projektne natječaje.
- Ideju uključivanja u eTwinning uključili smo i u Europski razvojni plan Škole - dokument usvojen 2017. g., a nalazi se ovdje.
- eTwinning projekti integrirani su u Školski kurikulum.
- Suradnjom kroz dva trogodišnja Erasmus+ ka2 projekta:
- Inspiring Studies And Future Careers (2015. - 2017.)
Projektna web stranica
Projektni logo: izradila učenica iz Hrvatske - Paula Filipec
- European Citizenship - Shaping A Transnational Identity
Projektna web stranica
Školska web stranica - izvještavanje o projektu
Projektni logo: izradio učenik iz Hrvatske - Marko Klement
- Suradnjom učitelja kroz eTwinning projekte - učitelja unutar škole te drugih škola u zemlji i inozemstvu.
- Usavršavanjem djelatnika kroz mrežna događanja na eTwinning platformi.
- Suradnjama i povezivanjem s različitim institucijama, tvrtkama i nevladinim udrugama, srednjim školama i dr., koje su proizašle iz različitih projektnih aktivnosti.
- Višegodišnjom organizacijom posebnih dana u Školi – Dan karijera u kojem sudjeluju brojne zagrebačke srednje škole, Hrvatski zavod za zapošljavanje, predstavnici CISOK centara, medijske i izdavačke kuće, udruge i posebni gosti.
Why inspiration matters?
- Organizacijom posebnih događanja - Help, support, include - integration practice in Croatia – događanje u Ministarstvu znanosti i obrazovanja uz sudjelovanje Gradskog ureda za obrazovanje, MZO-a, predstavnici različitih udruga poput Plavog telefona, Festivala tolerancije, AreYouSerious…
- Organizacijom događanja u Kući Europe u suradnji s Školom za modu i dizajn – izrada tradicionalne haljine kojom se predstavila svaka zemlja partner
- Život i rad Nikole Tesle – igrokaz učenika škole u zagrebačkom Muzeju Nikole Tesle
- Redovitim izvještavanjem unutar i izvan škole o aktualnim projektima
- Praćenjem mrežnih seminara i edukacija o eTwinning aktivnostima. Sudjelovanje u radijskim i televizijskim emisijama te drugim medijskim objavama u zemlji i inozemstvu.
- Napomena: posebno vodimo računa o eSigurnosti prilikom korištenja računala i tehnologije općenito. Više saznajte ovdje.
VIŠE O POJEDINIM PROJEKTIMA SAZNAJTE U NASTAVKU OVE STRANICE TE IZDVOJENIM PODSTRANICIAMA:
1. Webučionica
Drugo obrazovno razdoblje u školskoj godini 2020./2021. započeli smo novim međunarodnim eTwinning projektom "Pet koraka do istine".
Cilj projekta je unaprijediti digitalne kompetencije naših učenika, poticati ih da preuzmu odgovornost za vlastitu sigurnost s naglaskom na osnaživanju i isticanju odgovornog ponašanja i digitalnog građanstva te općenito povećati znanje i razumijevanje problema koji se pojavljuju u području sigurnosti djece na internetu, kao i poučiti ih vrednovati i kritički analizirati različite medijske sadržaje kako bi znali tumačiti poruke (njihovu vjerodostojnost, pouzdanost i istinitost) u različitim medijima i na temelju njih donositi odgovorne odluke.
Dosad se za sudjelovanje u projektu prijavilo dvadesetak škola iz Hrvatske i susjednih zemalja. Projektne aktivnosti u našoj školi s učenicima predmetne nastave provest će prof. matematike i informatike Mirela Puškarić.
Veselimo se suradnji s drugim školama!
Škole u projektu možete pogledati na karti:
eTwinning
Učiteljica: Adela Vuk
Registrirala sam se prvi put na eTwinnig 5.10.2017. godine za kojeg sam saznala preko kolegice koja je već imala iskustva rada na njemu.
Istraživajući portal, otkrila sam da je vrlo koristan jer pruža mogućnosti partnerske suradnje s drugim školama u zemlji, ali i izvan nje. Obogaćuje i proširuje nastavne sadržaje i osobne vidike, inovativan je i kreativan u svojim sadržajima i pruža mogućnost kreiranju i ostvarivanju vlastitih ideja te je sigurno digitalno okružje.
S obzirom da radim u produženom boravku, prvi projekt u koji smo se kao razred uključili je bio projekt iz 2018. godine Dan jabuka u kojem su se učenici upoznali s utjecajem ovog voća na zdravlje, upoznali su njezine vrste, čitali o njima, radili plakate i likovno se izražavali na tu temu.
Još jedan projekt u kojem smo sudjelovali je bio projekt Živjeti zdravo u kojem se kod djece razvijaju zdrave prehrambene navike, upoznaje važnost tjelesne aktivnosti i osvještava potreba za kretanjem, igrom, plesom itd.
U projektu 100. dan škole smo odlučili u mjesecu veljači kroz različite aktivnosti i obrazovne sadržaje obilježiti ovaj dan. Kroz ove aktivnosti su se ostvarivali odgojno-obrazovni ciljevi i ishodi u skladu s planom i programom razvijajući kod učenika različite vještine, znanja i stavove kroz igru i međupredmetne aktivnosti.
Ove školske godine 2020./2021. odlučili smo se na početku godine uključiti, bar za sada, u dva projekta, a to su Škola je škola, a boravak je baš fora namijenjen učiteljima u produženom boravku te provoditi aktivnosti kako bi se ostvarile razne učeničke kompetencije. Drugi projekt koji ćemo tijekom ove godine provoditi je Gimnastika za mozak čiji je cilj provođenjem različitih fizičkih aktivnosti i vježbi poboljšati pamćenje i koncentraciju, povećati samopouzdanje, kreativnost te poboljšanje komunikacijskih vještina i pomoći djeci da se lakše suočavaju sa stresom.
Adela Vuk, učiteljica produženog boravka
eTwinning projekt: Pythagorean Theorem Day
O PROJEKTU
Projektom inicijalno započinje obilježavanjem Dana Pitagorinog poučka 16. 12. 2020., no osim samog obilježavanja, projekt uključuje brojne i različite aktivnosti povezane s Pitagorom te primjenom Pitagorinog poučka.
U projektu sudjeluju učenici osmih razreda naše škole te zainteresirani učenici 6. razreda pod mentorstvom Mirele Puškarić, prof. matematike i informatike.
This is a project by which we are marking Pythagorean Theorem Day that is going to be celebrated on 16th December, 2020.
Beside that celebration, our students are going to learn much about Pythagora himself and his associates and about applications of Pythagorean theorem.
CILJEVI
Students are going to:
- learn more about Greek Mathematics
- learn more about Pythagora and his associates
- learn to use and apply Pythagorean Theorem in various sciences as well as in real life situatuions
- communicate with their peers
- work together with their peers
- learn to use ICT in presenting their work
RADNI POSTUPAK
- assemble a team of teachers and students
- have a brief work on a project's logo
- explore about Pythagoras life
- explore about Pythagorean Theorem (use and applications)
- organize The Evening of Mathematics with main theme: Pythagorean Theorem
- make postcards
- exchange greeting postcards for Pythagorean Theorem Day with partners (virtually)
- celebrate Pythagorean Theorem Day (16/12/2020)
- continue exploring about Greek Mathematics combined with Greek Phylosophy and Antic schools
- assemble all students work virtually and alive through exhibitions
- present work publicly in school
OČEKIVANI REZULTATI
We are planning to provide public access to main pages of our Twinspace.
Aktivnosti:
1. Izrada projektnog loga za logo natječaj:
2. Moj egipatski trokut
- Zadatak je bio vrpcu/uže podijeliti na 12 jednakih dijelova. Pričvrstiti za tvrdu podlogu i tako dobiti egipatski, pravokutni trokut.
- Potom napraviti prezentaciju u kojoj će biti opisan tijek izrade.
- Navesti poneku povijesnu crticu iz života samog Pitagore.
- Opisati razliku između egipatskog i indijskog trokuta.
- Provesti istraživanje kroz online upitnik, na uzorku od 20 do 30 odraslih osoba kojim će se provjeriti - sjećaju li se odrasli Pitagorinog poučka i u kojoj mjeri.
- U nastavku se nalaze primjeri radova samo nekih učenika premda je broj radova nemjerljivo veći.
Učenički rad 1 - isječak
Klikni na sliku za prikaz cjelovitog rada ili otvori ovdje.
Učenički rad 2 - isječak
Klikni na sliku za prikaz cjelovitog rada ili otvori ovdje.
Učenički rad 3 - isječak
Klikni na sliku za prikaz cjelovitog rada ili otvori ovdje.
3. Moj pravokutni trokut
Zadatak je bio modelom predočiti Pitagorin poučak tj. nacrtati i konstruirati kvadrate nad stranicama pravokutnog trokuta te računski pokazati odnose.
Učenički rad 1
Učenički rad 2
Učenički rad 3
Učenički rad 4 Učenički rad 5
Učenički rad 6 Učenički rad 7
Učenički rad 8 Učenički rad 9
Učenički rad 10 Učenički rad 11
Učenički rad 12 Učenički rad 13
eTwinning
eTwinningu sam pristupila u listopadu 2017. godine. Prve godine prikupljala sam informacije, proučavala i bila aktivni promatrač u projektima Dan jabuka, 100. dan škole. U projektu 20. dana dobrote, sudjelovala sam s vjeroučiteljicom iz naše škole. Prikupljale smo nepokvarljive namirnice i odnosili onima kojima je najpotrebnije.
Ove školske godine 2020./2021. s 1. razredom aktivno sudjelujem u projektu Televizija za čitanje 1. razreda koji se provodi kroz cijelu nastavnu godinu.
Suzana Galić, učiteljica razredne nastave
Dan jabuka 2020.
e Twinning projekt
Učenici 2. a i b razreda u produženom boravku sudjelovali su u eTwinning projektu Dan jabuka 2020. O jabukama smo naučili zašto su jako zdrave, što sve možemo od jabuka napraviti, uzrečice i zanimljivosti o njima te smo se upoznali s raznim sortama jabuka.
Svoje znanje provjerili smo pomoću Web alata Plickers. Pobjednica kviza za nagradu je dobila jednu sočnu jabuku.
Učenici su i crtali jabuke, a neki su napravili i stripove. Svi zajedno sudjelovali su u izradi 3D jabuke quilling tehnikom. Papirnate trakice motali smo na štapove za ražnjiće i na kraju zalijepili.
Učiteljica: Ivana Kujundžić Lelas
Pripremio: Bosiljko Đerek, prof. matematike i fizike
U prošle dvije godine organizirao sam dva eTwinning projekta:
1. 3D-My Dream house,my Dream city and my Dream world
Projekt se bavio integriranjem elemenata 3D modeliranja u kurikulum nastave matematike.
Projekt je dobio oznaku kvalitete.
A isti projekt je doživio višekratnu diseminaciju-na različitim prigodama:
https://skolazazivot.hr/webinari-po-grupama/ar-i-3d-modeliranje-u-nastavi-matematike-bosiljko-derek/
https://www.youtube.com/watch?v=YAQ0mxtK6XU
te na različitim ŽSV-matematike.
2. eco_fab_lab
Tema ovog projekta bila je izrada eco-friendli i user-friendli uređaja pomoću mikrokonrolera Arduina. Pojekt je dovršen u vrijeme početka pandemije Covid-19, talijanski partneri su prijevili projekt svojoj agenciji i dobili oznaku kvalitete, ja sam taj dio propustio. Pretpostavljam kako bih isto kao i oni dobio oznaku kvalitete.
3. Draw my name
Ideja projekta bila je „nacrtati “ ime i prezime pomoću GeoGebre, projekt je bio jako uspješan, partneri su aplicirali i dobili oznaku kvalitete za projekt. Ja ponovo nisam odradio taj finalni dio .
Uglavnom, u prošle dvije godine odradio sam 3 projekta, jedan od njih sam prijavio za oznaku kvalitete, druga dva nisam(a dobili su je)
Razlog-kako se nitko nije ozbiljnije bavio time, nisam vidio neki posebni smisao u apliciranju, meni je bilo bitno to što su projekti bili konceptualno dobri i dobro odrađeni.
Uglavnom, sve je to vidljivo na mom eTwinning profilu.
Sudjelovao sam i na dvije mrežne edukacije:
Can puppets folk talk?
Učenici produženog boravka 1.c razreda sudjelovali su u eTwinning projektu Can puppets folk talk? Projekt je trajao cijelo drugo polugodište, a cilj je bio upoznavanje učenika s narodnim pričama, proširivanje znanja engleskog jezika, sudjelovanje u stvaranju lutkarske predstave ili video uratka te razvijanje informatičkih vještina.
Škole partneri su bili St. Nicholas College, Rabat Primary School s Malte i škola iz Chojnica(Poljska).
U sklopu projekta posjetili smo informatičku učionicu gdje su učenici, zajedno s roditeljima, izrađivali avatare u web alatu te su pisali o sebi na svojim TwinSpace profilima (http://prezi.com/sh5xzbfxl9ma/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share ). Također smo posjećivali Knjižnicu Vjekoslava Majera gdje su nas knjižničarke upoznale s narodnim pričama. Učenicima 1.c razreda najviše se svidjela hrvatska narodna bajka Mala vila, koju smo na kraju i izabrali za završnu priču i od nje napravili video uradak.
Upoznavanje s državnim zastavama zemalja članica, upoznavanje njihovih tradicijskih plesova, izrada kartonskih lutaka, izrada scena za video uradak su bili samo neki od zadataka u ovom projektu.
Puno smo toga naučili i puuuuuno smo se zabavljali J
Na linku možete vidjeti kako izgleda naš završni zadatak:
https://www.youtube.com/watch?v=rR2OdiJy6M
učiteljica Ivana Kujundžić
I ove školske godine naša škola sudjeluje u jednom eTwinning projektu. Naziv projekta je ONCE UPON A TIME…Cilj projekta je na zabavan način promovirati čitanje kroz izradu booktrailera-kratkih video uradaka o knjigama.
Partneri su nam učenici iz Španjolske, Poljske, Turske, Finske i Izraela. Učenici će dobiti priliku komunicirati različitim kanalima s učenicima iz partnerskih zamalja.
U projektu će sudjelovati učenici sedmih i osmih razreda.
Jednom izrađeni video uradci bit će uploadani na Youtube, a potom će se po broju pregleda izabrati najbolji uradak. Cilj nam je napraviti zbirku video uradaka o knjigama.
U projektu naravno, osim učenika sudjeluju i učitelji.
Više na linku:
ENGLISH The aim of the project is to promote the reading and to do it in combination with the use of ICT tools in a funny way. This goal will be reached by means of booktrailers (short-films about a book). The pupils of each school participating in the project will prepare a booktrailer about a book they must read or they have read. Once every short-film is done and uploaded in Youtube and Twinspace platform, the video with a higher number of visits in youtube will be chosen as winner.
eTwinning
Zvjezdana Budoš Mlinac, mag. prim. educ
Za eTwining saznala sam od naše ravnateljice 2015. godine.
Tada sam se registrigala i krenula istraživati. E Twining je jako zanimljiva platforma koja nama učiteljima i našim učenicima pruža mogućnost suradnje unutar drugih škola u Hrvatskoj i mogućnost međunarodne suradnje u različitim jednodnevnim i višednevnim projektima. Izvrsna je za razmjenu novih i inovativnih ideja i iskustava učitelja i nastavnika diljem svjeta.
Do sada sam bila uključena u nekoliko projekata Živjeti zdravo- Healthy living, 20. october Dan jabuka 2, Computer Secrets, Easter Cards Exchange. U nekima sam aktivno izvršavala projektne zadatke, a u nekoma bila promatrač.
Kreirala sam projekt Lutka iz EKO kutka i Gimnastika za mozak.
Ove školske godine 2020./2021. sa svojim učenicima sudjelujem u tri projekta Dan jabuka, Gimnastika za mozak i Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading.
Zvjezdana Budoš Mlinac, mag. prim. educ
eTwinning
Iva Ćorić, učiteljica razredne nastave
Registrala sam se prvi put na eTwinning 6.10.2020. godine za kojeg sam čula od više kolegica koje imaju iskustva u radu na njemu u brojnim projektima.
Proučavajući portal, saznala sam da je vrlo koristan jer kao prvo pruža mogućnosti partnerske suradnje s drugim školama u zemlji te i izvan nje te je sigurno digitalno okružje. Kao drugo inovativan je i kreativan u svojim sadržajima, pruža mogućnosti kreiranja I ostvarivanja vlastitih ideja te obogaćuje I proširuje nastavne sadržaje i osobne vidike.
S obzirom da sam par godina radila kao učiteljica u produženom boravku, provodila sam razne aktivnosti u sklopu organiziranog vremena te su neke od njih bile I aktivnosti koje su nastale na e-twinning platformi s kojom ja tada nisam bila baš upoznata.
Prvi projekt koji sam provela u razredu bez uključivanja na platformu je bio Dan jabuka 2017. godine u osnovnoj školi Ivan Meštrović u Zagrebu u 1.d. razredu. Koji smo proveli kroz brojne aktivnosti I radionice kojima su se djeca upoznala s utjecajem ovog voća na zdravlje, upoznali su njezine vrste, istraživali I čitali o njima, likovno se izražavali i radili plakate.
Još jedan projekt koji sam provela u programu produženog boravka bez puno dokumentiranih zabilješki je projekt 20 dana dobrote u 2.b. razredu, u predblagdansko vrijeme pred kraj 2019. godine. Projekt smo proveli na način da smo prvo na radionicama osmislili načine kako pomoći I učiniti nešto lijepo za nekoga te smo zatim pomiješali naše osmišljene ideje I formirali plakat pomoću kojeg smo svaki dan otvarajući polja dobivali zadatke kako nekome ulijepšati dan I pokazati dobrotu svijetu. Neki od zadataka su bili likovno izražavanje, izrada čestitiki, pisanje pisama, izrada poklona itd.
Ove školske godine 2020./2021. odlučila sam se kao razrednik 3. razreda zaista registrirati na etwinning portal te pokušati sudjelovati što je više moguće u projektima te provoditi aktivnosti kako bi se ostvarile razne učeničke kompetencije. Kao škola uključit ćemo se barem za sada u dva projekta , a to su Škola je škola te Gimnastika za mozak kojim ćemo raditi na vježbama poboljšanja pamćenja,koncentracije, samopouzdanja, kreativnosti, komunikacijskih vještina itd.
Iva Ćorić, učiteljica razredne nastave
eTwinning
Jana Lekić, učiteljica razredna nastave
Početkom ove školske godine prijavila sam se na eTwinning kako bih mogla sudjelovati u raznim projektima za razrednu nastavu koje bih mogla provoditi u razredu sa svojim učenicima. Prvi projekt koji me zainteresirao za prijavu na eTwinning bio je projekt Gimnastika za mozak (Brain Gym) naše učiteljice Zvjezdane Budoš Mlinac. U sklopu tog projekta učenici se upoznaju s različitim vježbama i pokretima tijela koji potiču bolju pažnju i koncentraciju pri učenju nekog nastavnog sadržaja.
Sa svojim 4. c razredom ove sam školske godine, na satima razrednika, dosta pažnje posvetila sigurnosti na internetu te ponašanju na internetu, društvenim mrežama i računalnim igricama. Razgovarali smo o tome koliko i na koji način koriste mobitel i računalo te za što im sve oni služe. Zatim smo diskutirali o pozitivnim i negativnim stranama korištenja mobitela, računala i interneta. Razgovarali smo i raspravljali o dobrim stranama korištenja mobitela, računala i interneta, ali i o opasnostima prilikom njihova korištenja te o načinu zaštite ukoliko se nađu u opasnoj ili neželjenoj situaciji. Pogledali smo videozapise: "Cyberbullying prevencija nasilja na Internetu i društvenim mrežama" te "Stop nasilju na internetu" te smo kasnije raspravljali o videozapisima i o tome što smo sve naučili putem navedenih aktivnosti i videozapisa.
Jana Lekić, učiteljica razredna nastave
TJEDAN:PLAVI
15.11.2024.- 29.11.2024.
pogledajte - OVDJE
RASPORED
ZVONA
0. SAT | 7:15 | - | 8:00 |
1. SAT | 8:00 | - | 8:45 |
UŽINA | 8:45 | - | 9:00 |
2. SAT | 9:00 | - | 9:45 |
UŽINA | 9:45 | - | 10:00 |
3. SAT | 10:00 | - | 10:45 |
4. SAT | 10:50 | - | 11:35 |
5.SAT | 11:40 | - | 12:25 |
6. SAT | 12:30 | - | 13:15 |
RUČAK | 13:15 | - | 13:30 |
7.SAT | 13:30 | - | 14:15 |
8. SAT | 14:20 | - | 15:05 |
9. SAT | 15:10 | - | 15:55 |
10. SAT | 16:00 | - | 16: 45 |
11. SAT | 16:50 | - | 17:35 |
pogledajte ovdje
RADNO VRIJEME ŠKOLE
OSNOVNA ŠKOLA ZAPRUĐE
naše posebnosti
KLIKNI NA ILUSTRACIJU
ZA UVEĆANI PRIKAZ.