ScenarijI poučavanja u matematici

SCENARIJI POUČAVANJA 5. - 8. R

Scenarij poučavanja je detaljno razrađen plan nastavnog sata ili nastavne cjeline koji obuhvaća ciljeve učenja, nastavne aktivnosti, metode rada, oblike vrednovanja te prilagodbe za učenike s različitim obrazovnim potrebama, s ciljem učinkovitog i inkluzivnog ostvarivanja ishoda učenja.

KAKO PRIPREMITI SCENARIJ

KORAK 1

ODABIR AKTIVNOSTI

Prvi korak je identificirati ishode/ciljeve učenja koje želite postići u nastavi matematike. Potom razmotrite aktivnosti.

KORAK 2

PRIPREMA MATERIJALA

Odaberite materijale i resurse koji će podržati odabrane aktivnosti i ciljeve učenja.

KORAK 3

IMPLEMENTACIJA

Provedite odabrane aktivnosti u razredu, prilagođavajući ih potrebama učenika.

KORAK 4

EVALUACIJA

Procijenite uspješnost aktivnosti i prilagodite buduće planove prema povratnim informacijama.

PRIMJER SCENARIJA

TEMA: VJEROJATNOST

U NASTAVKU POGLEDAJTE DOKUMENT, ČIJI SADRŽAJEM UPRAVLJATE BOČNIM KLIZČEM. U SADRŽAJU SU INTEGRIRANI I DODATNI DOKUMENTI KOJI SLUŽE KAO PRILOG – RADNI LISTIĆI, PREZENTACIJSKI MATERIJAL, KRATKA PUBLIKACIJA TE PRILAGOŠĐENI MATERIJAL ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA. SVE NAVEDENO, DOSTUPNO JE ZA PREUZIMANJE I UMNOŽAVANJE.

ZBIRKA SCENARIJA

USKORO

Podrška Kroz Alate

MATEMATIČKI ALATI I MREŽNA MJESTA ZA PODRŠKU

USKORO

Interaktivne Ploče

Omogućuju učiteljima da prikažu dinamične sadržaje i potiču interaktivnost u učionici.

Digitalni Udžbenici

Pružaju učenicima pristup raznovrsnim materijalima koji podržavaju različite stilove učenja.

Marija K., učiteljica: ‘Scenariji poučavanja olakšavaju planiranje i čine nastavu zanimljivijom.’

Ivan P., učenik: ‘Nove aktivnosti su zabavne i pomažu mi bolje razumjeti matematiku.’

Petra S., učiteljica: ‘Alati su intuitivni i lako ih je integrirati u svakodnevnu nastavu.’

Luka M., učenik: ‘Volim kako su aktivnosti prilagođene našim interesima i potrebama.’

Skip to content