DETALJNIJE O PROJEKTU

by | ožu 5, 2024 | Otkrivanje matematike u simetriji i oblicima

O PROJEKTU


 


TEMA: Krugovi u žitu: Povezivanje matematike i stvarnog svijeta


U ovom matematičkom projektu, učenici će istraživati intrigantan svijet "krugova u žitu" koristeći GeoGebru, dinamički, matematički alat. Cilj projekta je poboljšati razumijevanje geometrije, simetrije, poligona i područja primjenom sljedećih  koncepata u stvarnim primjerima:

  • Geometrijski koncepti: Učenici će se upoznati s temeljnim geometrijskim pojmovima kao što su točke, linije, kutovi i krugovi. Istraživat će svojstva različitih geometrijskih oblika, posebno poligona (trokuta, četverokuta itd.).
  • Simetrija: Projekt će uključivati istraživanje različitih vrsta simetrije (npr. refleksijska, rotacijska) i njihovu važnost u geometriji. Učenici će primijeniti razumijevanje simetrije za analizu i stvaranje novih simetričnih objekata.
  • GeoGebra: Učenici će naučiti koristiti GeoGebru, besplatan softver za interaktivnu geometriju. Upoznat će se s njegovim značajkama za geometrijske konstrukcije i istraživanja.
  • Komunikacija i timski rad: Kroz ovaj projekt, učenici će razvijati komunikacijske i jezične vještine te surađivati u timskom okruženju.
  • Projekt "Krugovi u žitu" omogućuje učenicima da matematiku primijene na zanimljiv način, istražujući misteriozne oblike u stvarnom svijetu. 🌾📐🔍

 

Dodatno pročitajte:

Kazališna predstava – učenici učenicima

Kazališna predstava – učenici učenicima

26. svibnja učenici 5.a i 5.c pripremili su kazališne predstave na temu basni za svoje bivše učiteljice Sanju Dajić i Sandu Mahin te njihove sadašnje učenike 1.a i 1.c. U učionici Hrvatskoga jezika organizirali su pravo kazalište. Uz scenske improvizacije obradili su...

AstroDan u OŠ Zapruđe

AstroDan u OŠ Zapruđe

AstroDan u OŠ Zapruđe U srijedu, 30. travnja 2025., u skolopu obilježavanja 60. obljetnice škole, jedan dan smo posvetili astrofizici. U gostima nam je toga dana bila sveučilišna profesorica na Fizičkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta,  dr. sc. Vernesa...

Skip to content